۲۸ آبان ۱۳۸۵، ۱۴:۴۶

مجله آلمانی دی سایت :

گزارش آژانس نکته جدیدی نداشت / دیپلماسی بهترین شیوه برای حل موضوع هسته ای ایران است

گزارش آژانس نکته جدیدی نداشت / دیپلماسی بهترین شیوه برای حل موضوع هسته ای ایران است

یک مجله آلمانی با اشاره به گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره فعالیتهای هسته ای صلح آمیز ایران نوشت : در گزارش آژانس به نکته جدیدی اشاره نشده است .

به گزارش خبرگزاری مهر ، مجله دی سایت در ادامه این گزارش نوشت : در گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی به هیچ نکته جدیدی  اشاره نشده است .

این نشریه نوشت که در این گزارش نیز بار دیگر با اشاره به موارد قبلی درباره فعالیتهای هسته ای ایران از این کشور خواسته شده تا سطح مناسبات خود را با جامعه بین المللی و آژانس افزایش دهد .

درادامه این مطلب آمده است : غنی سازی اورانیوم در نطنز در حالی ادامه پیدا می کند که بارها از ایران خواسته شده این فعالیت را متوقف کند .

این مجله آلمانی با بیان اینکه دیپلماسی بهترین راه حل موضوع هسته ای ایران است، تصریح کرد : به نظر می رسد در پی ناکامی های شورای امنیت در تصمیم گیری درباره موضوع هسته ای ایران، تنها دو کشور چین و روسیه بتوانند گره بسته این شورا را باز کرده و به اختلاف های موجود بر سر ایران پایان دهند.

دی سایت با نادیده گرفتن همکاری مستمر و شفاف ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی نوشت : تنها همکاری ایران با آژانس می تواند از کاهش فشار بر این کشور بکاهد .

اروپایی ها در حالی در مقابل افزایش فشارهای آمریکا علیه ایران مقابله و ایستادگی می کنند که اقدامات واشنگتن به نوعی یاد آور روزهای پیش از آغاز جنگ عراق است .

" کاندولیزا رایس " وزیر امورخارجه آمریکا در مواضع اخیر خود خاطر نشان کرد : فضای اعمال تحریم و حمله نظامی به ایران هنوز باز است .

کد خبر 408971

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha